Satisfacerea clientilor este scopul principal al echipei Bricomat. Pentru ca toti clientii sa regaseasca in Bricomat produsele si serviciile care ii multumesc pe deplin, Bricomat a implementat in anul 2001 sistemul de management al calitatii ISO 9001.
Respectand procedurile impuse de reglementarile ISO 9001, Bricomat foloseste strategii de imbunatatire a serviciilor printr-un control sustinut al activitatii angajatilor, si prin monitorizarea permanenta a pietei cererii si a asteptarilor pe care le au clientii. Oferta de servicii este variata si flexibila fata de cerintele consumatorilor. Iar, dincolo de oferta de servicii variate, Bricomat sustine calitatea prin produsele pe care le comercializeaza. Produsele sunt atent filtrate in asa fel incat fiecare gama sa cuprinda atat articole de larg consum, potrivite oricaror nevoi, cat si articole de calitate superioara, cu caracteristici de performanta si tehnologie de ultima generatie. Nu in ultimul rand, angajatii Bricomat sunt a treia sursa de servicii de calitate. Bricomat se bucura de o echipa experimentata in domeniul constructiilor care se afla in permanenta in slujba consumatorilor nostri. Certificarea ISO 9001 este acreditata de SC CERTROM BUCURESTI.